Re: [OT] Krbová kamna s výměníkem do vody - jak na to

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Leden 12 07:53:32 CET 2024

tak ono u toho zapalovani pujde hodne o vykon. zapalit polinka nebo
peletety, to je uplne neco jineho. u plynoveho horaku neni problem mit
vykon libovolny az co redukcak na bombe da. u elektriky je to o max tech
cca 3,6kw co jde tahat ze zasuvky. zapalovani dreva v krbu lze pokusne
dobre vyzkouset beznym horakem na lepeni asfaltovy izolace. nebude
problem sehnat 10kw a vice. beznej redukcak na vareni je nekde okolo
4-5kw. na horak pro lepeni izolace, vykon 10kW+ bude potreba jinej.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Lovosice