Re: [OT] Krbová kamna s výměníkem do vody - jak na to

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Leden 11 22:50:54 CET 2024

To jste bohužel trefil smutnou realitu.
U většiny techniky u mě doma je k tomu potřebná kvalifikovaná obsluha. A
ta existuje jen v jednom exempláři.
Pokud začnu nějak vrtat do topení, tak rozhodně musím myslet na možnost
nějakého aspoň základního provozu bez té obsluhy.
Věk člověk nezastaví, a občas nezastaví ani třeba protijedoucí auto nebo
strom, který nestačí uhnout.

Zajímavý nápad je to s tím zapalováním. Pokud ty krbovky pořídím, tak se
tím budu nepatrně inspirovat, ale ve zjednodušené podobě.
Mám plynový laboratorní kahan, jako jsme kdysi používali ve školních
laboratořích v chemii.
Tak na zapálení topení by to mohlo fungovat možná velmi dobře.

Díky.
PL