Re: Vadné akumulátory vo vysavači Regulus PowerVac 2v1 [v2]

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Leden 5 17:58:16 CET 2024

protoze jsem ten cajk mel na stole, tak muzu podotknout, ze baterka je
umistena uplne na ....., uprostred vysavace, takze neni misto nikde
okolo, natoz na nejakou prechodku. i v pouzdre baterky je vsechno
narvany uplne natesno a kontakty k baterkam 3d naohejbanej plech, takze
nic moc i jen pro vymenu jednoho clanku. a protoze ta baterka, tedy
nejakej dalsi clanek stejne odejde, protoze je to evidentne vlastnost,
zvazil bych, jestli stoji za to koupit zase novou baterku za cca 1400kc
a jestli mi to po dobu zaruky za provoz toho cajku stoji, nebo
elektrodvur nebo prodej na dily a pryc od teto znacky. svagr si tech
prechodek nepric vsim udelal mraky, ale do tohodle nesel. navic ten
jako_vysavac maj pouzivat ke sve radosti deti a manzelka a tak i externi
bastl zamitl.
t.
p.s. par obrazku cele te konstrukce tady:
https://vysavace.heureka.cz/leifheit-regulus-powervac-11925/#prehled/