Re: Vadné akumulátory vo vysavači Regulus PowerVac 2v1 [v2]

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pátek Leden 5 18:38:22 CET 2024

Mal som rozobrate 2 vysavace Bosch, vyzeraju velmi podobne ako ten na
odkaze. V oboch bola bateria 5S zlozena z 18650. Da sa to celkom
pohodlne rozobrat. Drziak baterii je taka plastova klietka, ktora sa da
rozcvaknut na 2 kusy. Z kazdeho spoja bateriek ide vodic na balancer.
Toto je dolezitejsie si dobre odfotit. Jednotlive clanky v originale
maju paskove vyvody a su nabodovane. Nemajuc bodovacku, kupil som clanky
tiez s paskovymi vyvodmi a tie zletoval.

miro