Re: Vadné akumulátory vo vysavači Regulus PowerVac 2v1 [v2]

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Leden 5 17:46:18 CET 2024

Sleduji to jen okrajově, ale proč tisknout přechodku a na ní zapojovat
nějakej baťůžek? Přeci když už dělám něco, co pasuje místo původní
baterky, tak do toho snad můžu rovnou dát ty Lidl 18650 i s jejich
elektronikou?

Připojení celé "cizí" baterky by dávalo smysl u věci, která se používá
výjimečně, takže pak nemusí mít "svoji" baterku, co nakonec odejde jen
skladováním.

PH