Re: Něco na zeď co by umělo komunikovat s Home Assistant

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Pátek Únor 16 16:08:09 CET 2024

No to je taky možnost i když to asi nepůjde u všech svítidel. To budu
muset oblézt a prohlédnout kolik je kde místa.
Krom toho, chtěl bych to v maximální možné míře udělat tak, aby
stávající vypínače pokud možno fungovaly taky. Nechci tahat z kapsy
mobil, kdykoli si chci rozsvítit na wc nebo v koupelně, ale bylo by fajn
mít na mobilu možnost kliknout na tlačítko "zhasni všude", když jsme na
odchodu a moje drahá se ve dveřích zeptá "Nenechal jsi nahoře v dílně
svítit ?" :)
Zkusím koupit jeden nebo dva tyhle na testování -
https://www.alza.cz/sonoff-zbminil2-extreme-zigbee-smart-switch-no-neutral-required-d7792039.htm
a uvidím co to udělá.

Zdraví PavelK