Re: Něco na zeď co by umělo komunikovat s Home Assistant

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Únor 16 15:38:42 CET 2024

Myslím, že nejste sám. Dřív (před trendem "inteligentních" domácností)
se takto standardně tahala elektroinstalace.
Nulák průběžný, jen fáze přes vypínač.
Ty 1-drátové krabičky budou vždy kompromis, který má u různých typů
zátěží (tj. svítidel) různé problémy.

Já bych dal ty spínací krabičky vždy do svítidla. A vypínač buď
proklemovat ve stavu "zapnuto", nebo ho nechat
jako dodatečnou možnost vypnutí, když selže inteligence.

PL