Re: Něco na zeď co by umělo komunikovat s Home Assistant

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Únor 16 16:19:01 CET 2024

Pokud na tom modulu nastavíte, aby po zapnutí napájení byl ne stanu ON,
tak by se to celkem dalo používat.
Když vypínač na zdi vypnete, tak světlo zhasne, protože seberete
napájení jak žárovce, tak tomu modulu.
Když na vypínač zapnete, tak modul dostane napájení, skočí do stanu ON a
žárovka se rozsvítí.
Stále zůstane možnost dát z mobilu ALL OFF nebo jednotlivé OFF.

Omezení by bylo jen v tom, že když to vypnete z mobilu a vypínač na zdi
zůstane zapnutý, tak pro zapnutí
na zdi byste musel na něm cvaknout vyp a pak zap. Ale to by možná bylo
snesitelné.

PL