Re: 3D tiskárna, kterou vybrat

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Sobota Duben 20 23:36:31 CEST 2024

Zdravím,

ještě k těm SLA tiskárnám.
Shodou okolností jsem na jednom mém oblíbeném YT kanálu narazil na tuhle
čerstvou recenzi:

https://www.youtube.com/watch?v=b_Dxkyuhw2o

Jde o profesionální tiskárnu která ten cenový rozpočet trochu přesahuje,
ale ne o moc. Kompletní balík včetně myčky/tvrdičky vyjde na 6.500 USD.

A umí to některé opravdu profi věci, jako je míchání resinu, má to
zásobník na celou lahev s automatickým doplňováním a má to výborně
vyřešený systém výměny misek s resinem, takže lze mít několik misek,
každou s jiným resinem a před tiskem stačí jen vyměnit misku a nasadit
do zásobníku správný resin. A je hodně rychlá

Kdybych kupoval tiskárnu do své firmy, šel bych asi cestou něčeho
takového. Misky na resiny (nejsou úplně levné) je možno přikupovat postupně.

Každopádně je dobré se na to video kouknout, protože v detailech
ukazuje, čím se liší profesionální 3D tiskárny od těch hobby tiskáren
jako je třeba ta moje.

Zdraví PavelK