Re: 3D tiskárna, kterou vybrat

petr512 per512 na seznam.cz
Sobota Duben 20 11:18:12 CEST 2024

   Je tahle drobotina dostatečně drobná :-)
   https://eu.zonerama.com/3DTisk7/Album/11344060

   Foceno narychlo, takže omluvte, prosím, sníženou kvalitu :-))
   Otvory v dílech 1.4mm, standardně průchozí
   Testovací kostka má rozměry 25x25x24mm
   Podklad - milimetrový papír pro doložení rozměrů.
   Tiskárna BambuLab X1C, proměnná výška vrstvy, materiál PLA, PETG
   Série po 100 a více kusech.
--

   Petr