Re: Vnitřní odpor, bylo Re: Bočník a prudké změny proudu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Duben 14 12:45:50 CEST 2024

Výrobci uvádějí vnitřní odpor jako jeden ze základních parametrů v
datasheetu.
Třeba 105Ah LFP články EVE (které si zrovna asi plánuju koupit) uvádí
<0.5mR.
A píšou to dokonce pro dynamický odběr, jako AC Impedance resistance (1KHz).
Takže ta Vaše hodnota asi celkem sedí.

Odbočka bokem: plánuju si postavit vysokonapěťovou baterku, něco kolem 200V.
Takže buď 64s (4 moduly po 16 článcích) nebo 72s (3 moduly po 22 článcích).
Kdyby tu byl někdo, kdo by se chtěl případně přidat (fyzicky či
intelektuálně),
tak je vítán.
Chci vyrobit distribuovanou BMS vlastní konstrukce s malým STM32 na každém
článku se společným řízením a silovým odpínáním.

Trochu duševní problém mám s tím, že ceny baterek jdou dost dolů. Navíc
výrobci (teď nově CATL) oznamují různé celkem průlomové výrobky, které
snad jdou už skutečně do výroby. Tak mě to odrazuje od nějakého většího
nákupu (třeba 305Ah články místo 105Ah), který by by šel jinak cenově líp.

PL