Re: [OT] - Česká pošta

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Duben 11 12:47:49 CEST 2024

Dne 11.04.2024 v 10:22 AZe napsal(a):

> Ta bába za přepážkou za to nemůže,

Tady si dovolím ostře nesouhlasit. Ta bába je reprezentant pošty. Nevím
jak u vás, ale u nás má KAŽDÝ zaměstnanec povinné školení "firemní
hodnoty" tuším jednou za dva roky. Ano, to školení má pro různé
zaměstnance různou formu, ale i skladník od ještěrky musí alespoň půl
hodiny poslouchat někoho, kdo mu říká, že i on reprezentuje firmu a že
existuje rozdíl mezi větou "Uhni vole, jedu" a "Mohl bych vás poprosit,
aby jste zaparkoval dodávku na vyznačené místo, tady probíhá nakládka a
není to bezpečné". Zejména, když jí pronáší k zákazníkovi, který si
přijel pro zboží.
Ale je pravda, že se dá chápat, že je to chyba vedení, které nedokáže
prosadit firemní hodnoty u zaměstnanců. V případě "vy víte kdo" je to
spíš o tom, jestli nějaké hodnoty mají.

> Musím někde najít jejich mozkové centrum a napsat stížnost.

To nemají. Používání mozku je u nich zakázané. Jen opakují "za to já
nemohu, to oni mi to sem dali" a pak "já mám malej plat".