Re: [OT] - Česká pošta

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Duben 11 10:22:55 CEST 2024

Objednáno 12.3.2024, 15 day delivery, Arrived at local delivery center Mar
25, v objednávce je i cena za dopravu, celkem asi za 800Kč, na balíčku je
doručovací adresa ke mně domů. Pošta se ani neobtěžovala mne uvědomit, natož
balíček doručit.
Raději jsem si pro to těch 8km jel. Ta bába za přepážkou za to nemůže, ale
pošta ano. Alespoň že zavolali....
Musím někde najít jejich mozkové centrum a napsat stížnost.
Už se mi jednou stalo, větší krabice z Hamburku, nějakých (50x50x30)cm,
nějakých 10kg, rovněž na adresu, pošta mi telefonicky oznámila, že si musím
přijet, protože nemají tak velké auto (!!!). Následoval údia a stížnost,
zdůraznil jsem, že doprava byla zaplacena až domů,  a odpoledne přifrčeli s
dodávkou.....akorát pošťák s námi asi 14 dní nemluvil.
aze

Sent: Thursday, April 11, 2024 9:50 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] - Česká pošta

To je smutný co? Tolik let a pořád to nefunguje.
Ta paní u přepážky je v to nevinně.

Mě takhle dva balíčky vrátili. Už jsem neměl sílu to řešit.  Z Číny to sem
šlo 5 dnů, pak to dlouho leželo někde na poště .. V jednom případě  Číňan
sám vrátil celou částku, ve druhém jsem mu napsal do "bubliny" že to bez
mého vědomí vrátili. Vrátil mi cca polovinu...