Re: [OT] - Česká pošta

Pátek Duben 12 13:21:58 CEST 2024

Taky teď čekám balík a nechápu, co se děje. V eshopu jsem si vybral
zaslání poštou a už nevím, jestli to bylo nejlevnější, nebo to jinak
nešlo. Na klikací mapě jsem si našel poštu v Nymburce, tedy je tím
jednoznačně určená. V potvrzovacím mailu ale byla nějaká pošta na
Moravě, tak jsem to změnil na Nymburk.
Teď mám ve sledování:

*12.4.2024* 	*Přeprava zásilky k dodací poště.* 	**
	**
12.4.2024 	Zásilka vypravena z třídícího centra. 	74202 	DSPU Mošnov
5.4.2024 	Přijata žádost o změnu doručení: Uložit Balík Na poštu na
jinou poštu/Balíkovnu 28801 Nymburk 1.

5.4.2024 	E-mail adresátovi - zásilka převzata do přepravy.

5.4.2024 	Zásilka v přepravě.

5.4.2024 	Zásilka převzata do přepravy. 	40371 	Depo Ústí nad Labem 71
<https://www.postaonline.cz/detail-pobocky/-/pobocky/detail/40371>

No když to cestou z Ústí do Nymburka pošlou do Mošnova a trvá jim to tam
týden, pak mohu očekávat, že to další týden půjde do Nymburka. Jen by mě
zajímalo - ostatní přepravci mají taky jedno třídící centrum kdesi na
druhém konci republiky? Nebo načtou adresu a podle toho to pošlou, kam
je potřeba?

Anděl