Re: Moderní GPS moduly jsou docela sci-fi

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Duben 4 11:12:34 CEST 2024

WSPR?  Tak to bych tu pro vás něco měl....
https://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2023-February/558887.html

Je to celé hotové, jen připojíte aktivní GPS anténu  a napájení  24-60V a
jede to.
Já  jsem teď získal další kousek a světe div se - je v tom rubidiový
normál.
https://www.eevblog.com/forum/metrology/two-different-kind-of-nortel-gpstm/?action=dlattach;attach=832725;image

Takže ten co mám s OCXO je k dispozici...Jeden už má kolega Hamouz.
 Je to vaše, jen se mi to nechce posílat, je to velké.
A už vůbec ne balit. Tak to nějak vymyslet...

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>