OT: GPS pro pendlovky ( bylo Re: fyzici... povzdych na skoro piatok)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Únor 19 12:51:10 CET 2023

Mám tu modul Trimble GPSTM, původně synchonizační karta z CDMA. Napájení
48V, vstup - GPS anténa, výstup 10MHz.
Zavěsí se to během cca 10 - 15  minut, anténa na parapetu.  I bez zavěšení
to jede relativně přesně je v dom doubleOCXO
Kdyby někdo měl zájem, je to k dispozici, používal jsem to jako kmitočtový
normál, ale získal jsem maličký rubidiový
 "portable" Quartzlock E10-P  takže už to Trimble nepotřebuji a překáží.
 Navíc mám ještě určitě někde na chalupě na půdě  jednu novou jednotku..

https://hackaday.com/2015/07/23/hacking-a-telecoms-frequency-standard-for-your-lab/

http://www.leapsecond.com/pages/nortel/

https://www.eevblog.com/forum/metrology/two-different-kind-of-nortel-gpstm/

https://www.febo.com/pipermail/time-nuts/2015-May/092151.html

https://www.i3detroit.org/wiki/Nortel_GPSTM#Maintenance_Info

https://www.ebay.com/itm/334014299648

ZDARMA! - pro osobní použití, ( domácí měření, pendlovky )  ne na nějaký
kšeft. Ideálně osobní vyzvednutí, nebo poslání po někom... to k tomu přidám
230/48V zdroj.
 Nebo za poštovné to odnesu do nějakého přepravního ústavu, ale je to velké
( dlouhé )  asi bych to nechtěl balit...
Kdo první napíše, je to jeho...  :-)

ne 19. 2. 2023 v 10:31 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>