Re: IO pro step-down měnič z 80V na 24V cca 20W

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Září 29 15:15:53 CEST 2023

Zapojení je blbě, ale zrovna to napájení je víceméně správně:-)

*Normální* funkce takovéhoto typu napájení:
1. Po zapnutí se C označený bootstrap nabíjí přes ten R*, až U překročí
hranici UVLO a šváb naběhne.
2. Potom se při každém cyklu, po vypnutí T, donabíjí C přes diody MBR..
a 1N41.. z Uout**.
* Hodnota R musí být taková, aby při UinMin procházel proud vyšší než IO
žere ve stavu blokovaném UVLO a aby při UinMax byl I menší než min.
aktivní odběr toho IO (má se živit podle kroku 2)
**Uout musí být použitelné pro napájení švába a G.

Špatně je zaponení té spodní, neoznačené GND, co vede z nohy 5 na +
výstupu. Má vést pod S toho MOSFETu. Takle se nedá ovládat MOSFET a
zároveň ani nefunguje krok 2.
A pak je dost divný jak je zapojenej Isense. Vlastně je použitej jako
posouvač reference pro stabilizaci z nohy 2. Dá se říct, že 10k je na
to, aby mohlo bnejt 20k:-)
Pokud se opraví ta hlavní chyba, tohle se dá zapojit normálně
katalogově, včetně využití Isense k získání velké blbuvzdornosti.

Autorovi bych chyby moc nezazlíval, překreslovat cizí desky je vopruz a
ještě k tomu do eaglu...
:-)

PH