Re: IO pro step-down měnič z 80V na 24V cca 20W

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Září 29 14:40:00 CEST 2023

On Fri, 29 Sep 2023, Martin Záruba wrote:

> [...]
> nepotřebuji, ale lákalo mě na tom to, že pokud jsem to správně pochopil, tak
> Uin je závislé pouze na tom, co vydrží N-MOS tranzistor a vstupní filtrační
> kondenzátor.
>
> Jestli máte někdo chuť, koukněte na to, jestli je tam něco blbě. Mě se zdá,
> že vývod 5 UC3845 by měl být spojen s S mosfetu a ne +Uout. Nějak také
> nechápu jak by fungovala proudová ochrana, ale na tom videu je plošný spoj
> zespodu a tam je meandr, který by mohl být snímací odpor. To video bohužel
> dělal někdo, kdo měl zřejmě kameru poprvé v ruce. A já nikde nenašel, kdo to

To schema je nejake divne. Pochybuji ze se UC3845 zvladne napajet pres
odpor 2k7 ve vetvi bootstrap. Zrejme je to mysleno ze pak to prevezme
dioda 1n4148 ale v tomhle zapojeni asi tezko kdyz jde z potencialu GND.
Ono se to tak dela, ale v zapojeni kde minus napajeni UC3845 je stejne
jako minus vystupu, tady je ale spojeny s plus vystupu.

Taky mi prijde ze vstup 2 snimani napeti nema zadnou vazbu na vystupni
napeti..