Re: IO pro step-down měnič z 80V na 24V cca 20W

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Září 29 12:55:55 CEST 2023

Dal jsem na menic.png (1464×788) (ekovy.cz)
<https://www.ekovy.cz/menic.png> to schéma. Nějak nechápu, jak to
funguje nebo je tam něco blbě. Vlastně to nepotřebuji, ale lákalo mě na
tom to, že pokud jsem to správně pochopil, tak Uin je závislé pouze na
tom, co vydrží N-MOS tranzistor a vstupní filtrační kondenzátor.

Jestli máte někdo chuť, koukněte na to, jestli je tam něco blbě. Mě se
zdá, že vývod 5 UC3845 by měl být spojen s S mosfetu a ne +Uout. Nějak
také nechápu jak by fungovala proudová ochrana, ale na tom videu je
plošný spoj zespodu a tam je meandr, který by mohl být snímací odpor. To
video bohužel dělal někdo, kdo měl zřejmě kameru poprvé v ruce. A já
nikde nenašel, kdo to (číňan) vlastně vyrábí.

Martin Záruba