Dalkove ovladani vrat

Standa Palas stpalas na volny.cz
Sobota Září 23 10:28:56 CEST 2023

  Asi před dvaceti lety se pokusili kolegovi v Brně ukrást auto. Přes
noc parkoval na ulici přímo před domem a ráno když přišel k autu, měl
rozmontovanej přední panel  a řídící jednotka ležela odpojená na
sedadle. Už nevím, co to bylo za značku ale bylo to něco lepšího než
průměr. Byla tam zabezpečovačka propojená s řídící jednotkou motoru
která se dle výrobce skoro nedala prolomit. Zloději to obešli prostě
tak, že si donesli vlastní řídící jednotku kterou připojili místo té
originální.
Zachránilo ho to, že si tam někde pod palubovku nechal nainstalovat
skrytý vypínač přívodu paliva ovládaný snad magnetem. Dopadlo to tak, že
asi zkusili párkrát nastartovat a když se jim to nepovedlo, tak odtáhli
s nepořízenou.
Takže ho zachránil naprosto triviální amatérský systém na který nebyli
zloději připraveni.

S.P.