Dalkove ovladani vrat

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Září 23 09:54:08 CEST 2023

Píše se tu o Keeloq, tedy standardu s plovoucím kódem. Bohužel tak moc
standardnímu a rozšířenému standardu, že už jsou na něi i videa "jak si
hacknout Keeloq".

Osobně si myslím, že tady je přesně místo pro domácí bastlení, resp.
programování. Vlastní kód, i když nebude kryptograficky dokonalý a
vlastně bude i celkem děravý, jednoduše vede k tomu, že nejde hacknout
standardními postupy a hackovacími krabičkami. Nebude ho analyzovat
žádnej tým kryptologů, zloděj prostě půjde o dům-dva-tři dál a tam uspěje.

PH