Dalkove ovladani vrat

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Září 23 09:49:46 CEST 2023

ja bych chtel, aby byly jednodusse dostupne nahradni dily(i za nekolkik
let), podrobny navod a to servisni i instalacni. pak moznost vrata
pripojit do domaci automatizace. me by se treba hodilo, abych mohl
poskytnout jednorazove nekomu pristup. necham za vratama vozejk za auto
a kamos si muze vyzvednout bez toho, abych musel resit, ze si nekdo
priste prijde pro neco dalsiho :-)
t.

--
AJT SERVIS s.r.o.