Dalkove ovladani vrat

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Září 23 17:05:14 CEST 2023

Normálně se na bránu má dávat ten dlouhej bezpečnostní nárazník ne? Ale
je celkem drahej, tak ho tam nikdo nemá.
Je to vlastně jen guma ve tvaru U, ve které jsou segmenty kovu opřené o
sebe a když se to zmáčkne na ˇ, tak se segmenty rozpojí a brána zastaví.
Na garážových vratech to občas bývá funkční