preklad arduina, was: ceckovy kviz

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Září 6 18:51:22 CEST 2023

Fajn, cokolvek. Ak sa z toho da jednoducho vytlct ten asm listing alebo
disasm...

Ale "studovat dokumentaciu"... no neviem, uz dost davno som nevidel
dokumentaciu k niecom modernemu, ktora by bola lahko stravitelna. Mate pre
pana kolegu Zarubu nieco, co nie je studium na dlhe zimne vecery?

Nechapte to prosim ako provokaciu ale ako uprimnu snahu mat k tymto veciam
nejake skutocne jednoduche a priamociare navody.

wek