preklad arduina, was: ceckovy kviz

xPablo Pablo na xpablo.cz
Středa Září 6 18:35:18 CEST 2023

:D v tom pripade bych ze stejnych didakticko-cvicnych duvodu doporucoval
studovat dokumentaci, popripade odpovidajici fora. Ale budiz, co treba
tyhle dva soubory:

platformio.ini
[env:uno]
platform = atmelavr
board = uno
framework = arduino
build_flags = -S

src/main.cpp
#include <Arduino.h>

void setup() {
volatile int A = 5;

if (A) {
}

if (A != 0) {
}

}

void loop() {
}

Je mozne, ze bude treba jeste vypnout LTO, ale v principu by to melo byt
tak... (predpokladam, ze postak zmrsi zarovnani, ale to je celkem detail...)

Pavel Brychta