preklad arduina, was: ceckovy kviz

xPablo Pablo na xpablo.cz
Středa Září 6 19:12:40 CEST 2023

No, jak se ted sam divam do dokumentace k prekladaci, tak prepinac -S
stacit nebude, spis bude treba doplnit do unflags -flto, do flags
-fverbose-asm, popripade -save-temps a nastavit build_type = debug - to
by melo vygenerovat maximum informaci pro 'citelny' ASM, ale zase to
nebude mit nic spolecneho se skutecnym vystupnim kodem pri normalnim
nastaveni optimalizaci.
Co se tyce dokumentace tak:
https://docs.platformio.org/en/stable/projectconf/index.html tady by se
melo zacit, pak nakouknout do examplu, popripade prikladu. Obavam se, ze
nikdo nema obecne pouzitelny navod jako "to" do obecneho mikrokontroleru
udelat. Jako provokoaci to neberu, ale na druhou stranu neco si
nastudovat bude muset, na zbytek jsou tady fora, nebo treba tahle
diskuzni skupina, ovsem je dobre se ptat zpusobem "Chtel bych docilit
toho a toho v tom a tom frameworku na ten a ten CPU, napsal jsem tohle a
tady to dela chybu. Poradi nekdo?" a ne "Chci ridit ponorku, v zivote
jsem nic takovyho ani nevidel, plavat neumim, cist nic nebudu, ale
Franta z hospody rikal, ze to nemuze byt moc slozity. Pomoc!".

Pavel Brychta