Re: OT Bezdušové pneumatiky

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Říjen 22 19:20:26 CEST 2023

Pardon za odbočku.
Jaká je výhoda galuskového ventilku?
Já jsem fanda autoventilků. Nafouknu kolo u každé pumpy, snad ke každému
kompresoru je
ve standardním příslušenství koncovka pro autoventilky, často i s
manometrem.
Případný náhradní vnitřek opět koupím u každé pumpy nebo ve spoustě
krámů s autopříslušenstvím.
Těch je zřejmě o dost víc než cyklospeciálek.

Galuskový ventilek má sice o něco menší průměr, ale váhově to myslím moc
vliv mít nebude.
Foukání je složitější minimálně o povolování toho vršku.

Díky.
PL