RE: OT Bezdušové pneumatiky

Zdenek zdej na atlas.cz
Neděle Říjen 22 18:41:13 CEST 2023

S tím převrtáváním je do divné. Mám sice galuskový ventilek, ale má stejný průměr jako ventilek u duše. Ten rozšířený těsnící kužel je až uvnitř…

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ales Filip
Sent: Sunday, October 22, 2023 2:30 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Bezdušové pneumatiky

Dobrý den,

Plášť na mojí xiaomi stojí asi 200Kč, tak to neřeším, a když se prodře, tak se ho ani nebudu nijak pokoušet opravovat. Spreje existujou, jednou jsem viděl v pneuservisu jak sundali plášť z kola u auta "opravený" tím sprejem. Vypadá to uvnitř jako bys tam nastříkal montážní pěnu.  Chvíli nadávali, že by bylo lepší plášť vyměnit,  a já se ani nedivím,  že se jim do toho nechtělo.  Říkali, že se to dá odstranit vodou, ale trvá to strašně dlouho. Jak to dopadlo nevím,  musel jsem odjet.

Je fakt, že na koloběžce měnit duši někde v terénu je nesmysl. Dá to dost práce i v dílně na stole. Sundat to ještě jde, ale narvat tam zpátky 8.5" plášť je porod. 10" se obouval daleko lépe.

Ventilek se musí převrtat, protože ten bezdušový má takovou gumovou těsnící patku, kterou musíš do té díry narvat.

S pozdravem,

--

 Ales Filip

 Kutna Hora