OT: countryradio na 639 KHz

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 5 16:05:42 CEST 2023

No vědecky, ... lokalita je, jak už jsem psal na začátku,
(P;vodní znění otázky:

1. Lze nějak odhadnout, jaký výkon poleze ze 100 m vertikální antény v
lokalitě Praha 6 Podbaba?
Poznámka: Prakticky bude anténa vyčnívat jen pár desítek m nad úroveň
"hřebene" Hanspaulka-Matěj-Baba. Ten je v podstatě rovnoběžný se směrem
na Zbraslav a kolmý ke směru na Liblice, což by zase pro ty Liblice byla
asi výhoda.

)
Prostě je to v údolí, prakticky u Vltavy
Antému jsme měli 10m a něco, sluchátka stejná, ... výsledek po vypnutí
silných vysílačů 0, tedy kromě nějakého rušení.

Protipól k anténě tedy bude PE ze zásuvky, nebo topení, na tom se nic
měnit nebude.

S úplnou kolmostí nepočítám, ale určitě to bude blíž ke kolmé poloze než
k vodorovné.

PH