Cinske STLinky do kosa was: [OT] Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Listopad 30 20:56:41 CET 2023

Ono ST sa zacalo branit; zrejme v tom cinskom STLinku nie je STM32.

Rovnako ako to hnusne kapitalisticke FTDI, proste im vadi ze tie cinske
sracky im kazia kseft a v neposlednom rade tiez renome.

wek