Cinske STLinky do kosa was: [OT] Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 30 21:19:52 CET 2023

Na těch ST-lincích bylo zajímavé to, že tam Číňan strkal procesory, které
teoreticky vůbec neměly mít USB a byly určené jen do 36MHz.
Všelijaké STM32F101 a podobně.
Ale přesto to všechno fungovalo.
Takže zjevně to STM všechno mastí z jedné masky, a když se něco nepovede,
tak z toho udělá místo 103 třeba to 101.

Já jsem jich nakoupil nejmíň 20, spíš ještě víc. A kupodivu jsem problém
neměl
s žádným. Ale nutno říct, je jen velmi málo z nich provozuju se SW ST-link,
ve zbytky mám BlackMagic Probe.

Škoda, že pan Buchta neudělal nějakou investigaci.
Ty programátory mají vyvedený interface SWD (jen na díry, nejsou tam
osazené piny),
takže se snadno dá jiným programátorem tam nahrát cokoli a třeba i ladit.

PL