[OT] Re: Cim naprogramovat nove AVR s UPDI ?

Čtvrtek Listopad 30 20:30:47 CET 2023

Jen jestli ma nekdo podobnou zkusenost - nedavno jsem nasel 4 Cinske
ST-Linky a na posledni verzi FW sel upgradovat jeden z nich...
Psalo to  nejakou obecnou chybu.
Je mi to celkem jedno, sly do kose, uz mam plny suplik ST-Link V3, stoji
par stovek original a je s nima prima prace.