PHILIPS LED reflektor - flikr

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Listopad 18 11:54:45 CET 2023

Tu správnou hodnotu U DC nejlépe zjistit pokusně, tedy zkusit od kolika
se rozsvěcí celé světlo a přidat menší rezervu. No a pokud by to bylo
třeba 280, tak asi nevadí tam trvale pustit 325.

S tím chráničem to je zajímavá věc, nejlíp zkusit. Kdyby se mu nechtělo
vypínat, tak zařadit až mezi diody a C.

Triaky budou problém. Prostě je dobré se smířit s tím, že některé moc
staré technologie se k těm moc novým nehodí. Alternativou je udělat
dimmable DC/DC (jsou na to šváby) a dát do každého svítidla. Tím se
dozvíte, proč se do toho Philipsu nechtělo:-)

Alternativou k triakům je dát do vypínače obvod, který jen při otáčení
čudlíkem přerušuje napájení nějakým kódem dle polohy a ve svítidle to
pak odchytávat procesorem a tím řídit běžný regulátor. Takže skončíte u
toho, že je lepší to udělat na dálkáč:-)

PH