Re: LED osvětlení barva světla, jakou preferujete?

Pátek Listopad 17 11:59:58 CET 2023

Dvojité vypínače jsem zavedl všude, kde nemám plynulé řízení přes
ovladače. Protože mám světelný okruh 32V DC a na ledkách je asi 24V,
nepotřeboval jsem dávat další drát, ani přidávat další ledky. Jeden
vypínač to spíná napřímo a druhý přes odpor. Předřadník s TL494 to nějak
skousne že nic nebliká, jen se impulzy rozšíří na max. Ledkový modul,
přes který jde normálně 1A, má asi 150 mA odpor ve vypínači se nijak
zvlášť nehřeje. Kde mám přidané ledky 2400K, svítí tak napůl tyhle a 3000K.
Na chodbách mám pohybová čidla tak, že čidlo spíná slabé světlo 2400K
(zvlášť okruh) a přes vypínač jde silné světlo 3000K.

Anděl