Osciloskop FNIRSI-1014D

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Listopad 11 19:20:40 CET 2023

Vidím to naprosto stejně.
Když chci osciloskop 100MHz tak kupuji osciloskop 100MHz a chci dostat
osciloskop 100MHz.
 Teď jak hledám po webu jsem narazil na diskusi:
https://www.eevblog.com/forum/testgear/new-bench-scope-fnirsi-1014d-7-1gsas/175/
projel jsem to celé a závěr je, že to opravdu je bída.
Ano, kdyby bylo napsáno 2x30MHz tak to beru a s tím,že je tam ještě hodně
mizerné vertikální rozlišení  a přístroj nějak průměruje a dopočítává
by ta cena jakž takž odpovídala.
Jako nějaký demonstrační osciloskop do školy se to hodí, nebo na nějaké
základní měření do terénu.
Ale po přečtení toho eevblogu bych to já osobně nekoupil.