Osciloskop FNIRSI-1014D

AZe aze na seznam.cz
Sobota Listopad 11 19:30:41 CET 2023

Když bych chtěl osciloskop od Číňana pro nf měření, poohlédnu se po typu s deklarovanou šířkou pásma 100-200 MHz PMPO
aze

From: Jan Kuba
Sent: Saturday, November 11, 2023 7:20 PM
To: HW-news
Subject: Re: Osciloskop FNIRSI-1014D

Vidím to naprosto stejně.
Když chci osciloskop 100MHz tak kupuji osciloskop 100MHz a chci dostat osciloskop 100MHz.
Teď jak hledám po webu jsem narazil na diskusi:
https://www.eevblog.com/forum/testgear/new-bench-scope-fnirsi-1014d-7-1gsas/175/

projel jsem to celé a závěr je, že to opravdu je bída.
Ano, kdyby bylo napsáno 2x30MHz tak to beru a s tím,že je tam ještě hodně mizerné vertikální rozlišení  a přístroj nějak průměruje a dopočítává
by ta cena jakž takž odpovídala.
Jako nějaký demonstrační osciloskop do školy se to hodí, nebo na nějaké základní měření do terénu.
Ale po přečtení toho eevblogu bych to já osobně nekoupil.