Osciloskop FNIRSI-1014D

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Sobota Listopad 11 18:38:53 CET 2023

Já bych řekl že tu všichni nakupujeme v Číně a dobře víme jak
"kreativně" umí Číňané zacházet s parametry. Číňan vám s úsměvem odpoví
že tam těch 100MHz vidíte takže měl pravdu. Že jste si to vysvětlil
jinak je Váš problém. To je prostě mentalita Čínského obchodníka. Já
tento přístup nechci v žádném případě obhajovat. Ale umím se mu
přizpůsobit... Prostě si parametry vydělím deseti a pak třeba někdy mohu
být i mile překvapený.
I v Číně můžete nakoupit kvalitní věci s garantovanými parametry. Ale
podobně jako u nás budete muset kvalitu krvavě zaplatit. Představa že
koupíte nejlevnější přístroj a on bude mít světové parametry je prostě
naivní.

     Martin.