Re: rozšíření fotovoltaického systému.

Pondělí Listopad 6 19:01:55 CET 2023

Me je furt zahadou, jak je to s temi diodami a panely.
Kdyz spojim paralelne 2 stejne panely, jeden bude v uplne tme a druhy na
ostrem slunicku, udela ten na slunicku vetsi napeti, nez je soucet
ubytku diod v propustnem smeru (jak jsem pochopil ze tak jsou) a potece
panelem proud nebo ne a nicemu to nevadi?
Odhadem mi vychazi spis druha varianta, mozna nejaky maly proud, ale co
dela praxe nevim...