Re: [OT] Re: Tester nabíječek na auta.

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Neděle Listopad 5 00:20:04 CET 2023

No to mě baví, když člověk řeší s někým kdo si pořídl FVE aby ušetřil, takže
největší bomby co si myslí je. Že to co jim ukáže panel co vyrobil ze
slunce, tak
to násobí kW/Kč a že tolik ušetřili, to že to má nějaké celkem význámné
ztráty,
jim radši dodavatel neřekne.....

A pak jim klidně pro změnu řekne, že baterka může být na SOC 10% přes zimu,
že to nevadí, vždyť je to baterka bez paměťového efektu.....

Jsem zvědav jaké vznikne po čase peklo s těma baterkama, když se k tomu lidé
chovají dle doporučení takto...

Zdeněk Aster