Re: Prolomení Keekoq - Re: Dálkové ovládání

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Listopad 4 09:35:24 CET 2023

A to je právě ten problém, zase jsme v oblasti JPP a víc "možná", než
jste čekali.
Takže OK, máme tu existující problém se zarušením a blbým uživatelem,
kterej máčkne tlačítko a běží od auta, aniž by se podíval, jestli se
auto zamklo.
Pak tu máme spoustu nefunkčních teorií, které mluví o tom, že si mohu
udělat "prodlužku" k bezklíčovému odemykání, ale nikdo neví jak.

Pochopitelně platí, že pokud používám manufacturer key, kterej se válí
na internetu, tak nemám rolling code, ale fix code, jen místo na
přepínačích je nastavenej v nějaké flash.