Re: Prolomení Keekoq - Re: Dálkové ovládání

Libor xlibor na tiscali.cz
Sobota Listopad 4 11:00:43 CET 2023

No z oblasti JPP to určitě není,
https://youtu.be/hDEh9F47MMI případně hledejte heslo "replay attack"

Prodlužka taktéž funguje
https://youtu.be/vu7j786IU-Q

Blbým uživatelem to určitě nebude, předpokládám, že většina absolutně
nemá tušení, že by jim někdo rušil kód, a je to prostě normální reflex,
někdy jste daleko od přijímače nebo blízko železa a kód se prostě
napoprvé nepřenese.

Obávám se, že ti, kteří se tím živí moc dobře vědí jak, já to bohužel
nejsem.
Libor