Re: Prolomení Keekoq - Re: Dálkové ovládání

Libor xlibor na tiscali.cz
Pátek Listopad 3 21:36:42 CET 2023

Ano, v tomto případě to fungovat nebude,
jen v případě, kde se používá jedno tlačítko v režimu ON/STOP/OFF

muselo by se těch kódů pochytat a zarušit více, hlavně nějak je
poskládat za sebe. Technicky to asi možné bude, jestli i prakticky,
těžko říct.

Libor