Re: Prolomení Keekoq - Re: Dálkové ovládání

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Listopad 3 21:17:16 CET 2023

No jo, ale mám jeden, kterej je zamykací, takže s ním neodemknu. a pokud
si takhle chytnu odemykací, tak jsem si ho chytnul v době, kdy uživatel
stejně chtěl odemknout. A až zamkne, tak můj nahranej kód zneplatní,
protože použije sekvenci za ním.