Re: Mezi elektronikou a jídlem:-)

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 2 16:55:19 CET 2023

Kouknul jsem do Wikipedie a informace jsou rozporuplné.

Cit. https://cs.wikipedia.org/wiki/Chlorid_amonn%C3%BD
Některé zdroje uvádějí, že nežádoucí účinky při požití nejsou známy a
bezpečný denní příjem není stanoven; má se za to, že množství, které
lze požít, je přirozeně omezeno jeho intenzivní chutí.

Ve vyhl. 4/2008 Sb. je výslovně uveden (společně například s
kuchyňskou solí) jako látka, na kterou se tato vyhláška nevztahuje.

Je však uveden v seznamu závazně klasifikovaných nebezpečných
chemických látek jako látka zdraví škodlivá (s tím, že škodí zdraví při požití a dráždí oči).

Tak nevím.

Tomáš