Re: Mezi elektronikou a jídlem:-)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 2 17:58:50 CET 2023

Když byl zmíněn sodík (v negativním kontextu):
Sodík prý škodí (zvyšuje krevní tlak) jen u některých lidí. Není to snad
obecný
a neměnný princip. Dokonce těch, u kterých to tak funguje, je snad i
menšina.
Někde jsem zaslechl, že se dá i nějak otestovat, do které skupiny člověk
patří.
Bylo by fajn vědět, že se nemusím omezovat v příjmu soli.
Víte o tom někdo něco víc?

Díky.
PL