Re: Mezi elektronikou a jídlem:-)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 2 16:36:25 CET 2023

Jojo, je to ono:-)
Nám to přivez kolega z Finska.
Má to prý víc levelů, my měli ten nejnižší - slaný lékořicový kolečka.
Ale tam prodávají i další levely, kde poslední má snad i dvojciferný %
salmiaku, přičemž salmiak je několikrát slanější než sůl:-)

Do nedávna jsem netušil, že salmiak je rozpustný ve vodě a už vůbec ne
že se dá jíst:-D

Zajímalo by mě, jaká je jeho bezpečná denní dávka.
Chlorid amonný, takže sodík žádnej, chloridový ionty stejně jako sůl,
otázka je, jak je to s konzumací iontů amonných.

PH