Re: OT: Invertor pro bazické obalované elektrody

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Červen 29 15:56:12 CEST 2023

Děkuji za odpověď,
v polaritě chybu určitě neděláme, a stejně nefunguje ani po přepólování.
Za těch 6000 je multifunkční svářečka, která umí MIG,MAG,TIG a MMA
nechtěl jsme použít to slovo invertor protože je to podle mně něco víc :-), ale nefunguje dobře
Režim máme nastavený správně.
Bazická elektroda skončí vždy ve stavu že vyteče železo, a oblouk zhasne dřív než se odtaví obal. Pak se musí obrousit. A s tlumivkou to zázračně začne fungovat. Funkce proti lepení kterou mají někdy invertory na přepínači tady nejde ovládat, nevím zda tam je implementovaná.
Lubor

> Od: "ok1uga na volny.cz" <ok1uga na volny.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 29.06.2023 15:12
> Předmět: Re: OT: Invertor pro bazické obalované elektrody

Předpokládám že víte že na Rutilce musí být záporný pól, zatímco na
 basické elektrodě kladný. Tedy pro basickou elektrodu musíte prohodit
 kabely.

 Za 6000 a není to iventor ?!? Já před lety koupil nový inventor
 Gamacentrum 150 za 4500 a vaří nádherně. Tedy pokud s tím vaří někdo kdo
 to umí :-). Ale i já s tím udělám svary které ... no řekněme že drží :-).

 Tlumivky se používaly u transformátorových svářeček kde bylo jen
 usměrnění bez vyhlazení. Trochu se jimi vyhladil průběh napětí.

     Martin.