Re: OT: Invertor pro bazické obalované elektrody

ok1uga na volny.cz ok1uga na volny.cz
Čtvrtek Červen 29 15:12:05 CEST 2023

Předpokládám že víte že na Rutilce musí být záporný pól, zatímco na
basické elektrodě kladný. Tedy pro basickou elektrodu musíte prohodit
kabely.

Za 6000 a není to iventor ?!? Já před lety koupil nový inventor
Gamacentrum 150 za 4500 a vaří nádherně. Tedy pokud s tím vaří někdo kdo
to umí :-). Ale i já s tím udělám svary které ... no řekněme že drží :-).

Tlumivky se používaly u transformátorových svářeček kde bylo jen
usměrnění bez vyhlazení. Trochu se jimi vyhladil průběh napětí.

     Martin.