Re: OT: Invertor pro bazické obalované elektrody

jurp jurp na volny.cz
Čtvrtek Červen 29 16:02:43 CEST 2023

No, to bude ono. Nizke napeti, kratky oblouk a obal neodtaveny obal elektrody.
To vse bylo i v to videu. Doporucuji zhlednout.

JURP

--
Tento e-mail byl antivirovým softwarem Avast zkontrolován na viry.