Modernejsie nahrady za watchdogy

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Červen 22 13:42:19 CEST 2023

Přesně takhle to měla i naše karma, ke konci se hořák sám nezhasínal,
musela se pustit voda, zapálit, ... vytáhnout čudlík a zavřít voda. Když
se ten předposlední krok vynechal, děly se zajímavý věci.

Ukázalo se, že znám nejmíň 2 lidi, který měli velký štěstí že je
nezabila karma. Tak jsem pořídil el. ohřívač. Až do nedávna OK, teď ale
mívám při pohledu na sprchu pocit, že z ní místo kapek lítaj mince:-)

PH